събота, 29 ноември 2008 г.

BadVista инициатива


Или може би не точно инициатива, пък организация Анти... дай да плюеме Виста. Не че не съм съгласен с тях. Ама предпочитам да съм човека боравещ с позитивни инструменти, в борбата за издигане на смислена операционна система на световния пейзаж. Как да е, кой за квото е учил. Пък и всичко си има (поне) 2 страни. Убунту-ту днес ми крашна 2-3 пъти, някои приложения редовно увисват при конкретни действия, ама важното е, че съм си доволен от сегашната ситуация!
Нещо много съм разсеян тая вечер, та ще почвам по същество.
Най-интересното, настрани от подписката "анти-виста" и измислянето на вълнуващи картинки, е блогът. В този блог се разправя за разни ФАКТИ, за които мнозинството не знае, а са всъщност леко фрапиращи. Веднага давам пример. Микромеките, чрез медиа-центъра ти управляват малко или много компа, и по-точно начина, по който се отнасяш към неща, като броудкаст на някаква телевизия (примерно). Има едно флагче в потока, което казва "мене не ме записвайте!" и когато медиа-центърът прочете флагчето те пляска през ръцете. Да, неприятно. Също се разправя за скритите ъпдейти, заради които в 1 момент беше пропищял и бизнесът. Уж те питат искаш ли по принцип да се ъпдейтваш или не, ама не е баш така. Аман и от услужливи мушмороци в бранша!
Като заключение... абе няма да заключавам нищо, Вистата си се оказа официална изгъзица на меките. Да му мислят, като създадат 7. За която подочух, че ще я доставят с гореща супа за хората без тач-скрийн. Дали?

Няма коментари: